Vrumona lanceert escaperoom

24-05-2019 (16:14) - Marketing

Vrumona lanceert een eigen Escape room die helemaal in het teken van de fris-water-sap- en siroop categorie staat. In een afgesloten ruimte op het eigen terrein in Bunnik worden klanten en leveranciers uitgedaagd om in teamverband verschillende opdrachten uit te voeren en zichzelf te bevrijden. 
 
In samenwerking met Tosti Creative heeft Vrumona deze Escape room ontwikkeld met een diversiteit aan opdrachten. Kennis over de categorie, innovaties en trends worden op de proef gesteld. Op een ludieke manier en met een flinke dosis gezonde spanning maakt deze Escape room van elke deelnemer een expert in de categorie fris-water-sap en siroop. Sligro mocht als eerste de Escape Room in gebruik nemen en wisten zich in hele korte tijd te bevrijden. 
 

Categorie expert 

Anne Edens, Trade & Category Director, over de lancering van de Escape room: ‘De Escape room is ontwikkeld om onze partners op een impactvolle manier mee te nemen in de vele uitdagingen en ontwikkelingen binnen de categorie en onze categorie visie daarop. Tot nu toe deelden we ons verhaal door middel van presentaties, maar daar komt nu verandering in. Onder tijdsdruk worden de deelnemers, voornamelijk klanten en leveranciers, uitgedaagd op hun kennis, want hoeveel weten ze nu echt? Vragen over gezondere frisdranken komen voorbij maar ook opdrachten waarbij je blind gaat proeven. De Escape room wordt het gehele jaar ingezet. Hiermee kunnen wij op een interactieve manier onze visie Goed en Gezond Drinken voor Iedereen, delen met onze klanten. 
 

Bureaus

Media

Economisch