Wasa en Fightclub lanceren Bröd

31-03-2021 (15:46) - Marketing

Knäckebröd. Al generaties lang geliefd om zijn betrouwbare smaak en stevige voedingswaarde. En omdat het veel langer houdbaar is dan gewoon brood is knäckebröd ook een altijd slimme duurzame keuze. Maar het genieten van al die heerlijke knapperigheid brengt onvermijdelijk een krakend geluid met zich mee.
 
Een geluid dat sommigen zelfs afleidend zouden noemen; vooral bij Zoom-bijeenkomsten of als u een partner heeft met misofonie.
 
“We willen dat iedereen met een gerust hart van ons Knäckebröd kan genieten. Uit onderzoek blijkt dat sommige Nederlanders hun favoriete cracker opofferen vanwege het onvermijdelijke krakende geluid. Daarom zijn we verheugd om onze nieuwste innovatie te lanceren: Bröd. Al het goede van ons vertrouwde Knäckebröd, maar dan zonder de knäck!”, vertelt Sacha Fiévez, Consumer Marketingmanager Barilla Nederland.
 
Dit product is het resultaat van een jarenlange samenwerking tussen Wasa en specialisten op het gebied van graan, geluidstechniek en gastronomie, de 3 G’s zoals we die noemen. Door onze eeuwenoude tradities samen te voegen met de nieuwste technologie is dit eindelijk mogelijk.
 
“Dit is innovatie op zijn best, met meerdere minuscule aanpassingen die leiden tot de grote doorbraak van Bröd. Van het gedetailleerde patroon op het oppervlak van het brood, geïnspireerd door de geluidsisolerende technieken van een opnamestudio, tot een revolutionaire korrelmethode waardoor het breken wordt gedempt. Een nieuw tijdperk in de wereld van Knäckebröd en super om daar een klein onderdeel van te zijn”, zegt Hans van Mook, Senior Creative bij Fightclub.
 
Bröd wordt vanaf april 2021 verwacht in alle grote supermarkten.

 


Bureaus

Media

Economisch