We Proudly Serve Starbucks brengt 'Self-Serve' koffie naar Nederland

11-01-2022 (14:19) - Marketing

Nestlé Professional introduceert een nieuw, toonaangevend 'Self-Serve' koffie concept van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Programme. Met dit nieuw ontworpen zelfbedieningskoffieautomaat, als onderdeel van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Programme, krijgt koffie voor onderweg een geheel nieuwe beleving, waarvan Nederland de wereldwijde primeur heeft.

Deze nieuwe oplossing stelt een breder scala aan iconische Starbucks dranken ter beschikking aan de zelfbedieningsconsument dan ooit tevoren. Het is de eerste zelfbedieningsautomaat van Starbucks die warme en ijskoude dranken kan serveren, samen met zuivelvrije melkalternatieven. Het biedt een brede keuze door het diverse aanbod aan mogelijkheden, zoals zes verschillende siropen, waaronder suikervrije en seizoensgebonden favorieten, twee espressobrandingen en een uitgebreid assortiment chocoladedranken. Met dit scala aan keuzes zijn er honderden verschillende combinaties mogelijk waaruit een consument kan kiezen.

Al deze variaties zijn beschikbaar met één druk op de knop en uit een enkel uitgiftepunt geserveerd. Dit zorgt voor een snelle en ultieme ervaring voor de 'on-the-go' consument. En dit alles met zowel het gemak, variëteit, smaak en kwaliteit die je van Starbucks verwacht.
 

Hoogwaardige koffie

De koffie corner van het concept is ontworpen met het oog op duurzaamheid en is gebouwd met Forest Stewardship Council (FSC) gecertificeerd hout, PETG plastic en natuurlijke recyclebare metalen. Bovendien is alle koffie die wordt gebruikt in het We Proudly Serve Starbucks Coffee Program voor 99% ethisch ingekocht en gecontroleerd, om een duurzame en hoogwaardige koffie te bevorderen die een positieve invloed heeft op het leven en de bestaansmiddelen van koffieboeren en hun gemeenschappen.

Vanaf dit jaar zijn de nieuwe automaten te vinden in een beperkt aantal landen in heel Europa, met plannen voor verdere uitbreiding. De eerste zelfbedieningsautomaat staat in een Shell-station in Zuid-Holland en is de afgelopen periode getest. De komende tijd zal het verder worden uitgerold in andere tankstations in Nederland. 

Bureaus

Media

Economisch