Wehkamp lanceert nieuwe OOH najaarscampagne

21-09-2018 (11:52) - Marketing

Vanaf deze week is in heel Nederland de nieuwe najaarscampagne van Wehkamp te zien. Met deze outdoor campagne zet Wehkamp vol in op een verrassend assortiment, mode voor een goede prijs en het bereik van vrouwen.
 
 
Met de nieuwe campagne wil Wehkamp laten zien dat het leuke én betaalbare merken verkoopt, van grote internationale merken tot kleine exclusievere merken. Ook zet het online warenhuis vol in op zichtbaarheid en mode, de belangrijkste categorie voor Wehkamp. Naast de inzet van outdoor, gericht op alle vrouwen van Nederland, zullen diverse groepen vrouwen (waaronder vooral moeders), ook bereikt worden door een meer gerichte en gepersonaliseerde online aanpak.
 

nieuw logo

Om de focus op vrouwen te bekrachtigen en de zichtbaarheid van Wehkamp te ondersteunen, is óók het logo vernieuwd. Het nieuwe koraalrode logo is frisser, feller van kleur, heeft meer rondingen en is vrouwelijker. Door het nieuwe logo consistent en zichtbaar in te zetten, wil Wehkamp duidelijker aanwezig zijn in het straatbeeld.
 

Joost van Hilten
, CMPO (Chief Marketing & Product Officer) van Wehkamp: “Wij zijn heel blij met deze campagne en het nieuwe logo. Wehkamp is online marktleider in mode, wonen, beauty en baby/kids en dat willen we ook uitdragen. We willen veel zichtbaarder zijn voor vrouwen in Nederland en echt laten zien dat Wehkamp die enorme selectie aan mooie én betaalbare merken heeft. En uiteindelijk willen we gewoon dat vrouwen en hun gezin blij worden van Wehkamp en dat ze graag bij ons shoppen!”
 

Bureaus

Media

Economisch