Zes maanden DPlay voor klanten Simpel dankzij deal met Discovery Benelux

15-10-2020 (10:03) - Marketing

Klanten van telecomprovider Simpel krijgen vanaf nu zes maanden toegang tot DPlay, de streamingsdienst van Discovery Benelux.
 
Simpel en Discovery Benelux sloten recent een overeenkomst waardoor populaire reality programma’s zoals Salvage Hunters, Gold Rush, Deadliest Catch, Say Yes to the Dress Benelux, Bevallen met Bobbi en 90 Day Fiancé beschikbaar zijn voor Simpel klanten. Ook hebben ze met een Dplay-abonnement toegang tot programma’s van internationaal bekende merken zoals HGTV, Food Network, MotorTrend en natuurdocumentaires van de BBC.
 
Youri Treur, Director E-commerce & Customer Service bij Simpel: ‘Trouwe klanten hebben bij ons altijd een streepje voor. Daar doen we graag iets extra’s voor. Een van de manieren waarop we dat doen is met ons voordeelprogramma Simpel Voordeel in onze Mijn Simpel-app. Hier vinden onze klanten cadeaus en kortingen om vrolijk van te worden. Daarom past Dplay supergoed bij ons. Je hoeft maar naar de programmering te kijken en je wordt al vrolijk!’

Bureaus

Media

Economisch