Alles over sportmarketing in FONK #309

14-04-2021 (10:30) - Media

Nu de stadions weer (gedeeltelijk) opengaan voor het publiek gloort en licht aan de horizon van onder meer de sportwereld. Voor de sporters is het geweldig om weer te spelen voor een live publiek en voor de partners en adverteerders rond de grote events dienen zich mooie kansen aan. FONK pakt daarom uit met een nieuw sportmarketing dossier.
 
Specialisten van Globrands, 2Basics, SportVibes, Vertigo 6 en Sport2Inspire delen hun visie. En laten we ook de Provincie Gelderland niet vergeten. Al is Gelderland al heel lang dè sportprovincie bij uitstek, nu deze provincie ook the lead neemt bij esports en durft te investeren in wat lang een ondergeschoven kindje is geweest in de Nederlandse sportscene, claimt Gelderland andermaal zijn hegemonie. De provincie schept ondertussen ook prachtige kansen voor adverteerders om aan te haken en mee te doen. Lees het verhaal van voortrekker Frederik Peters die namens de provincie onder meer de portefeuille Sport onder zijn hoede heeft.
Het dossier Sportmarketing lees je vanaf pagina 30
 

positieve impact op de planeet maken

Natuurlijk hebben we het in FONK 309 niet alléén over Sportmarketing want we presenteren ook alweer de vierde nominatie van Coolest Dutch Brands 2021 met B Corp Holie. ‘Een positieve impact op de planeet is belangrijker dan winst maken’, zegt cofounder Valentijn van Santvoort. Plus: alles over de onbaatzuchtige missie van Popcorn Stories èn de Social Review met de selectie van Marlou Sadelaar van Doop.
 

3 maanden gratis FONK lezen

FONK magazine 309 lezen en geen abonnement? Maak nu gebruik van de mogelijkheid om FONK magazine drie maanden gratis te lezen. Aanmelden kan hier.
 

Bureaus

Marketing

Economisch