Beluister hier de nieuwe podcastserie over food marketing

27-11-2018 (13:03) - Media

In de nieuwe podcastserie Crunch interviewt culinair journalist Marcus Polman elke aflevering smaakmakers over het onderwerp food marketing en media. Daarin zoekt hij naar het antwoord op de vraag: What's cooking in the world of food marketing? De podcast is gelanceerd door het PR bureau en MarketingTribune.


In de eerste aflevering is Barth Olphen te gast, founder van Fish tales. Daarbij vertelt hij hoe hij bouwt aan zijn succesvolle merk voor duurzame vis en de belangrijke rol die contentmarketing heeft bij de ontwikkeling van zijn internationale merk.
In de afleveringen daarna volgen onder meer Isabel Boerdam van De Hippe Vegetariër en restaurantrecensent Hiske Versprille. 


'De aandacht voor eten en drinken vanuit media en consumenten is explosief gegroeid de laatste jaren', zegt Marcus Polman over de serie. 'Merken worden uitgedaagd zich bloot te geven over thema’s zoals duurzaamheid, herkomst van producten en gezondheid.' 
Hij wil daarom verschillende professionals uit het vak hun visie laten geven. 'Het leuke van een podcast vind ik dat je met je gasten echt de tijd kunt nemen om de diepte in te gaan.'


elkaar voeden

De podcast past bovendien bij de aanpak van het PR Bureau. Daarbij wordt ten doel gesteld om PR-adviseurs, creatieven en strategen samen te laten werken met experts in het veld. 'Op die manier inspireren en ‘voeden’ we elkaar en bieden we onze foodgerelateerde klanten toegang tot specialistische branche know-how en een ijzersterk foodnetwerk', aldus Toon van Loock, managing director. 

Crunch is onder meer hier te beluisteren. 

 


Bureaus

Marketing

Economisch