blowUP media lanceert digital art scherm in Hoog Catharijne

06-09-2021 (14:31) - Media

blowUP media lanceert in Utrecht het grootste transparante LED scherm van West-Europa. NEO, het grootformaat digitale LED scherm (193m2) boven de hoofdingang van Hoog Catharijne, is opnieuw een innovatieve toevoeging aan het Digital Out of Home netwerk The Collective in Nederland. Het gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland. Het staat naast het Centraal Station van Utrecht en vormt de belangrijkste verbinding naar het oude centrum van Utrecht.

VodafoneZiggo, met het central office gevestigd in het gebouw, toont een indrukwekkende 'digital art' campagne als exclusieve launching partner van het scherm. VodafoneZiggo is het eerste merk dat adverteert op het scherm en een week lang Vodafone en Ziggo campagnes zal tonen. Louise Meijer, Director Brand, Communications & Media bij VodafoneZiggo: "We zijn erg blij om samen met blowUP media deze unieke, nieuwe technologie op het gebied van Digital OOH te lanceren. Op deze manier kunnen we goed laten zien waar onze merken voor staan, op een heel innovatieve manier. Zo kunnen we verbinding creëren met de bezoekers van Hoog Catherijne én de medewerkers en gasten van het VodafoneZiggo Central Office."
 

The Collective

blowUP media biedt adverteerders met The Collective een digital Out of Home netwerk in de grootste steden van Nederland. Premium Plus advertising screens op landmarklocaties in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, en realiseert zo een unieke positie in het Nederlandse digital Out of Home landschap. Naast deze full-motion schermen behoren ook Giant Posters en popUP experience stores tot het portfolio. blowUP media biedt adverteerders naast NEO, ook zes andere digitale landmarks op Hoog Catharijne in Utrecht.


Bureaus

Marketing

Economisch