blowUP media lanceert gigantische 3D content experience

blowUP media lanceert gigantische 3D content experience

18-07-2021 (19:43) - Media

blowUP media heeft in Nederland een primeur op het gebied van ‘immersive content’. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg, zwemt een enorme 3D haai zwemt rond in de binnenstad. EMMA is een voor Nederland uniek 90° LED-scherm van ruim 65m².
 
Door de bijzondere vorm van deze digitale landmark lopen consumenten letterlijk onder het scherm door, wat een spectaculaire visuele ervaring biedt aan bezoekers en bewoners van de stad. Rutger van de Wiel, de Tilburgse Creative Director van IDS Animation Studio heeft een naked-eye 3D-animatietechniek gebruikt om een optische illusie te creëren.
 
blowUP media gaat vaker met immersive, anamorphic en 3D-content werken. De creative hub blowUP LAB adviseert en inspireert merken en mediabureaus hoe (D)OOH-campagnes maximale aandacht en betrokkenheid van consumenten kunnen krijgen. Merken en bureaus zijn uitgenodigd om samen te bouwen aan creatieve en innovatieve Digital Out of Home campagnes.
 
Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: “Binnen Digital Out-of-Home is het tijd voor slimmere en creatievere merkboodschappen, en met EMMA kunnen merken de creatieve mogelijkheden, flexibiliteit en impact van ons krachtige medium optimaal benutten.”
 
 

EMMA | Giant Immersive 3D Experience from blowUP media Benelux on Vimeo.


RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch