Brandende ambities

22-02-2017 (10:00) - Media

Print is here to stay. Zoveel wist de FONK-redactie toen besloten werd een editie te maken over wat magazine-makers bezig houdt. Maar er is meer aan de hand dan het simpele 'here to stay', want ondertussen zien behoorlijk wat nieuwe gedrukte magazines het licht en af en toe wordt zelfs de omgekeerde stap van digitaal naar print gemaakt. We doken er bovenop en vroegen bladenmakers naar hun meest brandende ambities.


Waar en door wie wil je gelezen worden? Ook niet onbelangrijk: op welk moment wil je de lezer aanspreken en welke ‘middelen’ zet je daarvoor in? Plus: wat denken creatives van de output van hun tegenstrevers in magazineland? Wat zijn hun tips?  Een greep uit wat je in Fonk magazine 201 kunt verwachten: 

* Creatives over print: ‘Bezuinig nooit op fotografie of papier’ 

* ‘Doe jij het nieuws, doen wij de duiding’ (Rob van Vuure)

* ‘Sommige mensen vinden advertising een vies woord. Ik niet’. Quote May Britt Mobach (Amayzine)

* Ward Wijndelts (Vrij Nederland): ‘Ik wil dat het merk VN meer geld oplevert’

* Luc van Os, CEO Hearst Netherlands en voorzitter Magazine Media Associatie MMA: ‘Nu is de tijd om het ècht te doen’

* Printlady in the Cloud Femmetje de Wind (Wayne Parker Kent) over print als luxeproduct met bestaansrecht.


veel extra's
Net als (bijna) alle uitgevers, koestert FONK nog altijd de luxe van het papier, en leven we ons in de digitale editie uit met lekker veel extra’s. Ga er dus even voor zitten en lees vandaag FONK Magazine digitaal. Geen tijd? Geen nood, want FONK abonnees vinden vlak voor het weekend het gedrukte magazine in hun brievenbus. En ook aan (nog) niet abonnees hebben we gedacht, want in onze webshop vind je een paar ijzersterke kenningmakingsaanbiedingen.

 

Bureaus

Marketing

Economisch