CapeRock realiseert vier re-designs voor Duitse Publieke Omroep

19-07-2018 (13:52) - Media

In de afgelopen drie maanden heeft creatief bureau CapeRock uit Amsterdam vier re-designs opgeleverd van programma’s van de Duitse publieke omroepen ZDF en het internationaal georiënteerde Deutsche Welle. Voor alle vier de programma’s heeft CapeRock het visuele concept, het design, het motion design, de studio graphics en de muziek gedaan. 


Marco-Paul de Jeu, Partner en Strategy Director van CapeRock: ‘’Onze ervaring is dat Duitsland steeds meer openstaat voor modernisering en innovatie. Als Nederlandse partij hebben we het voordeel dat we met een frisse blik naar Duitse programma’s kijken. Verder werken we met een cultureel divers team bestaande uit zes verschillende nationaliteiten. Dit, in combinatie met de Nederlandse cultuur, zorgt voor een interessante brede visie en flexibiliteit in het werk dat we leveren."

 

uitgesproken

In de designs is volgens CapeRock te zien dat de Duitse programma’s een stap nemen naar een gewaagder en meer uitgesproken uiterlijk. De essentie van de programma’s is gevisualiseerd in een pakkende eenvoud, ondersteund door muziek. 

 

DW Tomorrow Today | Leader from CapeRock on Vimeo.


Bureaus

Marketing

Economisch