Cavai en Azerion brengen conversational advertising naar Europa

25-01-2022 (16:08) - Media

Azerion, het digitale entertainment- en mediaplatform, en Cavai, wereldwijd marktleider op het gebied van conversational advertising, plukken de vruchten van hun partnerschap dat gericht is op de uitbreiding naar nieuwe internationale markten en het bevorderen van de toepassing van gepersonaliseerde conversational advertising.

Na aanvankelijk te hebben samengewerkt met Cavai in Nederland en het Verenigd Koninkrijk, heeft Azerion het bedrijf in staat gesteld om uit te breiden naar andere regio's, waaronder Italië, Frankrijk en Portugal, met plannen om dit succes te implementeren in andere markten.
 

Ideale platform

Door de ad-tech expertise van Azerion, in combinatie met de uitstekende contacten met adverteerders, bureaus en uitgevers, heeft het Cavai voorzien van het ideale platform om het bedrijf te helpen lanceren in deze nieuwe markten. Bovendien kunnen de regionale teams van Azerion, met zesentwintig kantoren wereldwijd, internationale ondersteuning bieden aan klanten op lokaal niveau en ervoor zorgen dat campagnes met succes worden uitgevoerd.
 

Diepgaande inzichten

Dit partnerschap biedt creatieve adverteerders en bureaus van Cavai toegang tot eersteklas diepgaande inzichten in uitgeversinventaris via Improve Digital, de SSP van Azerion. Deze robuuste infrastructuur voor het beheer van de supply-side heeft ervoor gezorgd dat merken, uitgevers en bureaus snel en efficiënt gebruik kunnen maken van creatieve, conversationele formats.

Rogier Lammers, VP of Sales Central Europe, bij Cavai: "Het selecteren van Azerion om te helpen met onze uitbreiding naar nieuwe markten was een gemakkelijke keuze, aangezien onze bestaande relatie met hen ons echt de waarde van deze samenwerking heeft laten zien. Onze relatie is al succesvol gebleken, met lokale Azerion kantoren die met succes conversatie-advertenties verkopen, bouwen en aanbieden. We zijn enthousiast over de volgende stappen die we het komende jaar met Azerion gaan zetten en kijken ernaar uit om dit succes in andere markten te herhalen."
 

Engagement-advertentie-units

Cavai zal volgend jaar een reeks nieuwe producten lanceren met nieuwe interactieve en conversational componenten. Naast de hoge verwachtingen voor de onlangs gelanceerde conversational video oplossingen, omvatten de plannen voor de toekomst de lancering van een nieuw sociaal product dat het voor merken mogelijk maakt om te adverteren en een conversatie te voeren met geselecteerde doelgroepen via Facebook of Instagram. Naast de ontwikkeling van nieuwe engagement-advertentie-units onderzoekt Cavai hoe campagnes kunnen worden geoptimaliseerd rond gestarte en voortgezette conversaties, en definieert het bedrijf een nieuwe reeks meeteenheden specifiek voor conversational advertising om de waarde ervan verder te begrijpen en te vergroten, en bovenal om merken in staat te stellen de effectiviteit ervan te meten.

Bureaus

Marketing

Economisch