Creative issues bij FONK magazine

13-11-2019 (10:00) - Media

Creativiteit is niet exclusief voorbehouden aan mensen in creatieve beroepen. Met andere woorden: je hoeft geen artdirector of fotograaf te zijn om het stempel ‘creatief’ te verdienen. In deze uitgave presenteren de makers van FONK magazine daarom creatieve mensen en merken uit alle windstreken. Van Calvé tot Vigics en van SNS Bank tot VBAT en alles daar tussenin.


Dit is wat je onder meer in FONK 272 kunt verwachten:
 
in onze frontpages: PAN Amsterdam, Pop Art, en acht studentenfilms bij Noordelijk Filmfestival
not to be missed: Coolest Dutch Brands, deel 10 met Calvé
ShopWatch: hoe SNS Bank zich van servicewinkel ontwikkelde tot advieswinkel
Visual column van VBAT's Craig Berry. For the love of music (2)
Meeslepende feel-good commercials Vigics (‘visual gymnastics) blijken schot in de roos     
Hoe de co-creatie van het Songfestival-thema tot stand kwam
Effie winnaars  2019  
Gijs ten Buuren (the Valley) vraagt zich af of het tijd is voor een nieuwe Effie?
Inspired pages van Jorik Tilstra (TDE)
Ron van Loenen en Jake Wensing (Ruwer) over het creatieve vertrekpunt van het vak.
 

Nu gratis kennismaken met FONK Magazine!

Pak ‘m bij de hoorns, deze nieuwe uitgave van FONK magazine en je weet weer heel precies waarom je voor de creatieve, eigenwijze en o zo leuke marcom-wereld hebt gekozen. Heb je geen abonnement? Geen nood: teken zonder verplichtingen in op een gratis kennismakingsabonnement.

 


Bureaus

Marketing

Economisch