FONK over digital, social & tech
11-07-2018 (10:00) - Media
Juli! Het leven proeft honingzoet en het tempo wordt trager. Op de social media buitelen de zonnige beelden en berichten over elkaar heen. Kijk & geniet is het motto. Wil je weten hoe het zit als we het hebben over digital, social en tech? Fonk helpt je in deze eerste hoogzomer editie van 2018 onder meer op weg met onder meer:
Uit je comfortzone met zeven top digital agencies. Inclusief hun persoonlijke Top 5 digital campagnes
Creativiteit in Zuid-Afrika. Sean Riley (Blue Robot) deelt zijn visie op chatbots en AI
Marc-Paul Brandt (Valtech) raadt iedereen een sabbatical aan
Tomato, tomato met Sander la Rivière en Hans Maltha
Inspired pages met New Kids on the Block winnaar Mike Hendrixen (Vertigo6)
En Coolest Dutch Brands (deel 6): ASN Bank op jacht naar meer invloed in een betere wereld
Maar ook
Cover van de maand : het ultieme zomergevoel van Harper’s Bazaar
Eddy Salfischberger (Alfred) deelt zijn Media Diet: ‘Fake news. Open deur misschien, maar ik vind dat we daar in de reclamewereld ook scherper op moeten zijn'
De nieuwe editie van FONK lezen?
FONK verschijnt (ook in de zomer) elke twee weken, wil je hem in je (digitale) brievenbus ontvangen maar heb je nog geen abonnement? Maak dan nu snel gebruik van één van onze mooie zomer aanbiedingen.