FONK over digital, social & tech

11-07-2018 (10:00) - Media

Juli! Het leven proeft honingzoet en het tempo wordt trager. Op de social media buitelen de zonnige beelden en berichten over elkaar heen. Kijk & geniet is het motto. Wil je weten hoe het zit als we het hebben over digital, social en tech? Fonk helpt je in deze eerste hoogzomer editie van 2018 onder meer op weg met onder meer:


Uit je comfortzone met zeven top digital agencies. Inclusief hun persoonlijke Top 5 digital campagnes

Creativiteit in Zuid-Afrika. Sean Riley (Blue Robot) deelt zijn visie op chatbots en AI

Marc-Paul Brandt (Valtech) raadt iedereen een sabbatical aan

Tomato, tomato met Sander la Rivière en Hans Maltha

Inspired pages met New Kids on the Block winnaar Mike Hendrixen (Vertigo6)

En Coolest Dutch Brands (deel 6): ASN Bank op jacht naar meer invloed in een betere wereld


Maar ook

Cover van de maand : het ultieme zomergevoel van Harper’s Bazaar

Eddy Salfischberger
(Alfred) deelt zijn Media Diet: ‘Fake news. Open deur misschien, maar ik vind dat we daar in de reclamewereld ook scherper op moeten zijn'


De nieuwe editie van FONK lezen?

FONK verschijnt (ook in de zomer) elke twee weken, wil je hem in je (digitale) brievenbus ontvangen maar heb je nog geen abonnement? Maak dan nu snel gebruik van één van onze mooie  zomer aanbiedingen. 

 

Bureaus

Marketing

Economisch