De nieuwe editie van FONK magazine laveert tussen uitersten

06-03-2019 (09:30) - Media

Digital, social, gaming èn etiquette: begrippen uit een nieuwe en een oude wereld.  Ze gaan heel mooi samen en vormen de perfecte kapstok om wat je als marketeer wel en niet doet, bespreekbaar te maken. Daar gaan we in de nieuwe editie van FONK magazine voor.
 

In de kersverse uitgave van FONK onder meer aandacht voor het explosief groeiende gaming als sport (eSports), en als gevolg daarvan, het eveneens rap groeiende gaming als marketing-tool. Waar sport altijd een hoog sociaal gehalte heeft gekend (samen bewegen), is dat in de wereld van de eSports niet altijd zo vanzelfsprekend geweest. Als je in je eentje met je console achter een groot scherm op je zolderkamer zit, is dat behoorlijk eenzaam. Maar ook hier volgen de ontwikkelingen elkaar snel op en is van die eenzame held op zijn zolderkamer geen sprake meer. eSports vult tegenwoordig wereldwijd hele stadions met fans en er gaan vele miljoenen euro’s in om. Voorbeeldje: onze eigen Koen Weijland is de eerste eSporter ooit die onder contract staat bij Ajax. Need we say more?


gaming & craft

Neemt Mike Hendrixen (Vertigo 6) ons mee in de super coole gaming-wereld, zo neemt Vincent Lammers (Ambassadors) in de nieuwe editie van FONK de lead als het gaat om craft. Want daarin schuilt voor ons allemaal de èchte schoonheid. Samen met nog veel meer helden (zoals Marc den Hertog, Cece Wyldeck, Sarah Hagens, Robert Mapplethorpe, Tyler Michell, Vivienne Westwood en vele anderen) vormen Hendrixen en Lammers de uitersten waartussen deze nieuwe editie van FONK laveert.
 
Ons advies: lees de digitale editie van FONK vandaag gratis of neem heel cool een abonnement en lees de volgende 26 edities van FONK anytime, anywhere!
 
 


Bureaus

Marketing

Economisch