De nieuwe editie van FONK nu live!

16-05-2018 (10:50) - Media

De jaarlijkse FONK Out of Home enquete zit er weer op. In de zesde editie van de enquete zet FONK Magazine wederom de beste Out of Home exploitanten op rij. Naast de bekende exploitanten is het goed te zien dat er ook ruimte is voor nieuwkomers. Vanaf vandaag vind je alle uitslagen, inclusief in's en out's in de digitale editie van #fonkoverbuitenreclame. Lees, download of deel deze uitgave de komende week gratis of vanaf onze homepage. De gedrukte uitgave ligt vrijdag bij alle lezers in de bus.


Naast (school)cijfers in deze uitgave ook aandacht voor actuele trends, creatieve kansennen valkuilen, het genereren van webtraffic en alles wat je moet weten over de actuele stand van zaken in Digital Out of Home. Dat we bijna een heel nummer hebben volgeschreven over wat speelt in Out of Home, zegt op zich misschien niet alles, maar wel veel. 


nieuwe Reclamedieren melden zich

Maar gelukkig hebben we toch ook nog een aantal pagina’s beschikbaar (al is het nooit genoeg) voor de meer zachte kant van het vak; halverwege alweer de vierde jaargang van de serie Reclamedieren weet fotograaf Kees Rijken zich iedere keer weer opnieuw uit te vinden met baasjes en beestjes. deze keer de schaterlachende eer aan Marièlle Beek van East Side. Aanmeldingen van nieuwe baasjes en beestjes blijven welkom!


opgefrist

Mis in deze editie ook onze front pages niet met diverse tentoonstellingen en must see’s van formaat. Het werk van fotograaf Richard Koek siert onze cover en Danstheater AYA is met Lust for Live baanbrekend èn ontroerend tegelijk. In de inspired pages ontpopt Philip Kok, CEO van The Valley, zich als een begenadigd (straat)fotograaf. En: we hebben onze rubriek Nieuw Werk uitgebreid & opgefrist. Komt dat zien!

 
Wil je FONK elke twee weken digitaal of in print lezen, pak dan nu je voordeel en maak gebruik van één van onze kennismakingsaanbiedingen!

Bureaus

Marketing

Economisch