De nieuwe FONK magazine: time to share!

20-02-2019 (10:30) - Media

Wie inspiratie zoekt, doet er goed aan goed aan de neus wat vaker buiten de deur te steken. Hoe fijn  is het, om boeiende mensen te treffen en verhalen te horen die je aanmoedigen om dóór te gaan en niet in te boeten op visie of geloof in eigen kunnen. FONK magazine dook in de eerste editie van Pentawards live en dat leverde behalve een bak energie ook een hoop relevante insights voor de nieuwe editie van FONK magazine op. Time to share!
 

In deze editie onder meer:
vijf bureaudirecteuren vertellen over de aantrekkingskracht van events als Pentawards Live;
Easyfairs' groep event director Irma de Hoorn over de keuze voor Amsterdam, internationale allure en toekomstplannen rond Pentawards live;
de case AH Boerderijzuivel van dBOD (VBAT Group) bewijst het hoogstaande niveau van Nederlands packaging design.


meer must-reads

Maar we hebben nog meer must-reads in deze uitgave:
het verhaal van actrice, theatermaker, conceptbedenker en wonderwoman Jolanda van den Berg;
de tomeloze gedrevenheid van Crisp-ondernemer Tom Peeters in de reeks Kopstukken;
en in ShopWatch deelt Annelou de Groot van Regus haar visie op zakelijk vastgoed nu & straks.


vaste anchors

En natuurlijk pak je ook onze vaste anchors & cases mee, zoals:
wat doet de continuous line in de nieuwe identiteit van SMS Intermediair?
Hoe tilt het full service concept  let's create PUL instore naar een hoger plan?
Maar ook: waaruit bestaat het media diet van de CEO van Havas Media?


lees FONK (alleen) vandaag gratis!

Wil je deze editie van FONK magazine lezen, maar heb je nog geen abonnement? Lees dan hier alleen vandaag gratis de digitale editie! Wil je FONK liever lezen op een moment dat het jou het best uitkomt? Maak dan gebruik van één van de mogelijkheden in onze webshop.
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch