Exterion Media neemt digitale Supermarkt-netwerk van Centercom over

04-10-2021 (16:23) - Media

Exterion Media zet vandaag een grote stap in haar aanwezigheid tijdens de gehele “customer journey” buitenshuis. Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom, kan de consument via Exterion Media bereikt worden vanaf de voordeur tot in de supermarkt.
 
In totaal worden ruim 500 Digital Out-of-Home (DOOH) schermen bij Albert Heijn, Jumbo, Plus/Coop en Spar aan het netwerk van Exterion Media toegevoegd. Hiermee komt het gehele digitale netwerk uit op ruim 3.000 schermen waarmee wekelijks meer dan 100 miljoen contacten worden gerealiseerd.
 
Met deze overname is een nieuw geoptimaliseerd Supermarkt-netwerk ontstaan dat met ruim 800 schermen een nationale DOOH dekking bij supermarkten biedt. De overname is niet alleen een krachtige toevoeging aan de huidige digitale doelgroep pakketten en de netwerken On the Go, Retail en Urban, maar ook het abrinetwerk van Exterion Media. Adverteerders kunnen hierdoor een 24/7 zichtbaarheid met posters perfect aanvullen met relevante DOOH netwerken, om met de juiste boodschap op het juiste moment en de juiste locatie zichtbaar te zijn.
 
Eric Kip, Managing Director Exterion Media: “Met de toevoeging van het Supermarkt-netwerk van Centercom gaat een lang gekoesterde wens in vervulling om nóg relevanter te kunnen zijn voor zowel de adverteerder als de consument via het “last window of influence”. Of het nu gaat om verschillende aankoopmomenten gedurende de week of actueel inspelen op bijvoorbeeld het weer, het Supermarkt-netwerk biedt de ideale mogelijkheid om op dat laatste moment voor de koopbeslissing aanwezig te zijn.”
 

Bureaus

Marketing

Economisch