Fijn verdwalen in een wereld van papier

13-06-2018 (10:00) - Media

Zeg papier en denk ‘inkt’. Ruikt het ‘goed’ of ruikt het ‘fout’? Als het ‘fout’ ruikt, moet je jezelf over een enorme drempel heen hijsen om te gaan bladeren, laat staan te gaan lezen. Ruikt het goed? Dan kan het feest beginnen. Als dit herkenbaar klinkt, lees dan aanstaande vrijdag de print editie van FONK. Ondertussen kun je het nu alvast proberen met de digitale editie. Dit is wat we onder meer voor je in petto hebben:


De staat van de dagbladjourmalistiek
 
Creatives over print: beperking dwingt tot inventiviteit
 
Covers van de maand: Harper’s Bazaar, Helden, Atelier

Pic's: dit is het trucje van Martin Schoeller
Coolest Dutch Brands 2018 (deel 5): Marie-Stella-Maris heeft high hopes

Just Media Group: al vijftien jaar de eigenwijze volhouders in de entertainment industrie
Multitalent Maurice Seleky over beginnen met een schone lei
 
Media Diet van Jeroen Hubert (Accell Group)
 
Inspired pages van Emily Cussins & Jasper Janssen (ACHTUNG!mcgarrybowen
 

Ontdekkingstocht

Laten we het er maar op houden, dat geen enkel medium verdwijnt. Alle media krijgen een reshuffle als er een nieuw bijkomt. De één verliest wat terrein en de ander pikt er voet aan de grond bij. Net zoiets als eb en vloed of yin & yang. Zo  frustrerend als je dacht dat je het allemaal begreep en zo leuk, zo spannend als je hersens je op ontdekkingstocht sturen omdat er andere mogelijkheden bij zijn gekomen.
 

Gratis lezen

Deze nieuwe editie van FONK helpt je dankzij de mening van velen op weg in de chaos van bedreigingen en kansen op je weg. Lees hem hier de komende dagen gratis.
 

Wil je FONK elke twee weken in je digitale brievenbus ontvangen of hem, extra fijn, op heerlijk geurend papier in je brievenbus zien? Maak in dat geval dan nu snel gebruik van een van onze aanbiedingen.
 

Bureaus

Marketing

Economisch