FONK #289: make the shift now!

08-07-2020 (10:00) - Media

De tijd in de “versneller”. Zo voelt de zomer van 2020. Van intelligente lockdown via #blacklivesmatter naar een virtuele facebook-opstand. Een bijna activistische FONK #289 is de resultante van alle bewegingen die om antwoord èn actie vragen.

Media, marketing- en creatieve organisaties pakken nù hun verantwoordelijkheid om het verschil naar de toekomst te maken. In FONK #289 doen we daarvan in woord en beeld verslag.
 

In deze uitgave onder meer

De Mediafederatie: ‘We zijn te wit’

Branche-organisaties VEA en bvA spreken zich uit

Dinesh Sonak (ADCN): ‘Er is geen enkele reden om verandering uit te smeren over langere tijd’

 

Onderzoek: Merken voelen de druk uit de samenleving

Deze merken maken een statement

Boekenselectie: Schrijven over onrecht

Beeldtaal: geen weg terug 

 

En ook

Jorik Scholten's sprong in het diepe

Challenger Story: de missie van SheSuit 

Coolest Dutch Brands 6: de wereld duurzaam gekleurd door Fairf 

Powervrouw Ellen Gaedtgens (Chuck Studios) heeft een bigger plan
 

Prelude

Met deze uitgave is wat ons betreft de kous niet af, want dit dossier krijgt de komende edities onder het motto #maketheshiftnow in meerdere opzichten een vervolg in een poging deze tijd beter te duiden en gezamenlijk richting te zoeken. Zie FONK#289 dus als de prelude van meer.


Word abonnee van FONK!

Wil je FONK #289 lezen, maar heb je geen abonnement? Maak dan je keuze in onze webshop! Je ontvangt de digitale uitgave van FONK (26 edities) voor maar €82,50 per jaar. Maar ook print is natuurlijk nog steeds een optie. Klik hier om een keuze te maken in onze webshop.

 

 


Bureaus

Marketing

Economisch