FONK #311: The Good Issue

12-05-2021 (10:30) - Media

Be Good and tell about it. Dat is de leidraad in de content van FONK #311. Een bomvol nummer dat bevestigt dat er in de creatieve en marcom-industrie steeds meer mensen zijn die niet alleen roepen dat het anders moet, maar die vooral ook zelf laten zien dat het anders kàn door zelf de armen uit de mouwen steken en domweg beginnen.
 
Klinkt simpel maar is het lang niet altijd; er zijn om te beginnen publieke weerstand, achterdocht, ongeloof en luiheid te overwinnen. Ga er maar aan staan. Ik noem hier alvast een paar initiatieven en helden die je in FONK #311 The Good Issue kunt vinden: North Sea Farmers (onze mei-nominatie Coolest Dutch Brands 2021) Aidsfonds, Karma Kebab, The Flower Farm, Isabel Boerdam (bedenker van De Week zonder Vlees en voorvrouw van Green Food Lab) en Willa Stoutenbeek van W. Green. En het mooie is: dit is nog maar een kleine greep uit wat The Good Issue van FONK te bieden heeft!
 
We hopen dat we met FONK #311 een steentje kunnen bijdragen aan het zichtbaar maken van het werk dat wordt verzet op weg naar een meer eerlijke, gezondere en mooiere wereld. Ons wapen daarbij: vertellen over alle goede initiatieven die er zijn en de ‘die hards’ erachter het podium te geven dat ze verdienen.
 

Lees FONK magazine nu met 50% korting

FONK #311 lezen maar geen abonnement? Klik hier en lees het komend jaar de digitale editie inclusief printuitgave met 50% korting!

Bureaus

Marketing

Economisch