FONK magazine nº 303 staat live! Staging Young Creatives

20-01-2021 (10:00) - Media

De communicatie-industrie drijft op creatief talent. Het is daarom van groot belang dat de ‘talent-pool’ waarop de marcom-wereld drijft, regelmatig wordt ververst met de up-to-date kennis en vooral de onbevangenheid van nieuwe generaties creatieven waarbij het draait om ‘kan niet, bestaat niet’.
 
Voldoende aanleiding dus voor de redactie van FONK magazine om zich af te vragen: wie zijn de upcoming creatives van 2021? Wat vinden ze belangrijk in hun werk, wat is hun drive, en waarover dromen ze? We trokken aan de bel en stelden vragen. Dat leverde zoveel respons op dat we moeiteloos twee edities kunnen vullen. Op dit moment beperken we ons tot FONK magazine nº 303, maar we beloven dit jaar regelmatig nieuwe (ver)gezichten te laten zien en verse stories van young creatives in FONK te delen.
 

In FONK magazine nº 303

Meet generation next met onder anderen: 
Anne Merel Verleun (Hammerfest): ‘Echt luisteren is lastig maar essentieel’ 

Eva Nota
en Marleen Geerts (GUC Agency) over loslaten en doorgaan 

Roxy Scheepbouwer
(Dept): een gepassioneerde bemoeial 

Paul Snijder
(GoSpooky): Leergierigheid gaat boven alles 

Pauline Fles (
Lijm Amsterdam) wil bijdragen aan een duurzame en gezode toekomst 

Arthur Pijpers
(Somention): ‘Ik zoek de randjes op’ 

Renée Bainczyk
(Qontent Matters); ‘Je moet het touw zelf trekken’ 

Jochem van Schip
en Jasmijn van Roon (MediaMonks): de wereld een beetje toffer maken 

Jelske Driessen
, winnaar JongeHonden pitch: ‘Betrek jongere doelgroep vanaf de tekentafel bij het verhaal’ 

Bestuur JongeHonden
: ‘Wij blijven de springplank voor jonge creatieven’ 
 
En ook: de eerste nominatie Coolest Dutch Brands 2021 met: Crisp‘Met beide benen op de grond kom je geen stap vooruit’.
 

FONK magazinel lezen? Junior tarief voor junior talent

Om het nog leuker te maken om FONK te lezen, introduceren we vandaag een junior tarief voor talent tot 26 jaar. Ben je 26 jaar of jonger en heb je geen abonnement op FONK magazine? Meld je dan nu aan in de webshop voor een abonnement op de digitale editie van FONK magazine voor maar €48,50 per jaar.
 
Veel plezier met de FONK-special young creatives 2021!
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch