FONK magazine relevant met en over vrouwen in marcom

06-02-2019 (09:30) - Media

De nieuwe editie van FONK magazine was op de redactie heel even een "twijfelgeval". Is het nog wel relevant om een uitgave te wijden aan de stopkracht van de vrouwen in ons vak? Hoe vaak moeten we het woord ‘inclusief’ nog laten vallen? Zo langzamerhand kàn het onderwerp knap irritant worden. Een kleine belronde bracht uitkomst.
 

Zoveel leuke tips en ideeën en verhalen vielen ons ten deel, dat iedere twijfel als sneeuw voor de zon verdween. Het resultaat van onze inspanningen heeft een editie opgeleverd, die een prachtig staaltje storytelling laat zien over relevante onderwerpen met en over vrouwen. Dat laatste blijkt in de praktijk vaak meer bij- dan hoofdzaak te zijn. En zo moet het volgens ons ook. Volgens de makers van FONK valt er maar één conclusie trekken: female power in marcom heeft 100% stopkracht.
Dit is wat we je deze keer onder meer te bieden hebben:
 

* de wodka van IMA
* het Pipi Langkous-denken van Frieda Ulsamer de Waard
* de kwetsbaarheid van Rens Plandsoen
* het media diet van Monique Vierdag
* de visie van Madelon Uljee van Code d'Azur
* drie mediavrouwen die het anders doen
* het verhaal van de makers van #hartenhuis
* en ook: Rik Heijmen deelt zijn 'blik' op onze inspired pages
* plus: doet het vernieuwde Elsevier wat het mòet doen?
* En tenslotte: een terugblik op het VEA Event 2019.
 

Kies ook voor een abonnement!

De digitale editie van Fonk Magazine lees je vandaag gratis en is daarna exclusief beschikbaar voor onze abonnees. Heb je geen abonnement, maar wil je FONK magazine lezen op een moment dat het jòu uitkomt, neem dan een kijkje in onze webshop en kies voor digital only of ga voor een pluspakket inclusief print!

Bureaus

Marketing

Economisch