FONK over retail: trends & brands, ROI & ROX, design & afvalverwerking

04-02-2020 (10:00) - Media

Twee of drie keer per jaar staat FONK magazine in het teken van retail. Iedere keer komen we tot de conclusie dat deze frequentie eigenlijk de lading niet kan dekken. Retail is, met andere woorden, booming.
 
De ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op. Online, offline, clicks, bricks, ROI versus ROX, maar ook ontwikkelingen op het gebied van duurzame verpakkingen en afvalverwerking. Plus: slim betalen, iconisch Nederlands ontwerp, retailers en fabrikanten die keer op keer het voortouw nemen (IKEA, Albert Heijn en, G-Star springen oner meer in het oog) en nog heel veel meer.
 
In deze eerste retail-editie van 2020 hebben we er daarom voor gekozen zoveel mogelijk trends en ontwikkelingen de revue te laten passeren, zodat iedereen er een mentaal graantje uit kan meepikken. We spraken onder meer met Guts & Glorious, Anthem, VBAT, Crossmarks, CHUNK, Burst, Joe Public en vele anderen. En we laten zien waarin IKEA, H&M en het hippe IKONIC op dit moment het verschil maken. De inspired pages met insta-inspiratie van het Amsterdamse bureau The Family maakt deze editie af. Mis 'm dus niet en lees de digitale FONK 278 alleen vandaag for free!
 

Lees FONK drie maanden gratis

Geen tijd om vandaag de digitale editie van FONK in a hurry te lezen? Meld je dan nu aan voor ons kennismakingsaanbod en lees FONK magazine de komende drie maanden (6 edities) gratis!
 

Bezoek ons bij het Sign & Print Festival

En er staat (nog) meer op de FONK-agenda, want op 11 maart gaan we samen met drie sprekers die ertoe doen live de verdieping zoeken bij het Sign & Print Festival waarbij retail, duurzaam design, de zoektocht naar creativiteit en technologie hand in hand gaan. Wil je erbij zijn? Kllik dan op deze link voor een gratis ticket en meld je aan ovv de FONK-code 9505.
 

 

Bureaus

Marketing

Economisch