FONK presenteert Out of Home Onderzoek 2019

15-05-2019 (10:00) - Media

Out of home, je kan er niet omheen. De ontwikkelingen en mogelijkheden die adverteerders en consumenten krijgen voorgeschoteld, buitelen over elkaar heen. Van DOOH via big data naar programmatic buying: het vak professionaliseert en het einde is voorlopig nog niet in zicht. Voor FONK magazine dus alle reden om de zesde editie van het jaarlijkse Out of Home onderzoek te presenteren.


In het Out of Home Onderzoek draait het ook dit jaar niet alleen om groot, groter, grootst, maar vooral ook om goed, beter, best volgens relaties, adverteerders, stakeholders van de exploitanten en lezers van FONK. Op pagina 22 vind je alle uitslagen over acht disciplines per exploitant gepresenteerd. Daarnaast onder meer mini interviews met een aantal in het onderzoek goed presterende exploitanten, de beste out of home campagnes van het afgelopen jaar en, samen met Kinetic, een blik op trends in out of home nu en straks.
 
FONK over Out of Home is een fijne, informatieve en energieke uitgave geworden, die de dynamiek van de branche in alle opzichten weerspiegelt. Nu ‘het werk’ erop zit, bereiden we ons in alle rust voor op het Out of Home onderzoek van 2020. 
 
En verder in deze uitgave in deze uitgave onder meer:

* Inspiratie opdoen bij Act of Nature en Karl Lagerfeld
* Column Gijs ten Buuren (The Valley)
* Coolest Dutch Brands 2019 (4) brengt met VanMoof een ode aan het stalen ros * Milaan Design Week door de ogen van Shandor Gancs (BSUR Amsterdam)
* ShopWatch met Gazelle en Challenger Roetz Bikes


stay cool, neem een (gratis) abonnement

Lees deze nieuwe editie van FONK magazine vandaag gratis en als je nu kiest voor een kennismakingsabonement, lees je FONNK magazine de komende drie maanden (6 edities) ook helemaal voor niets. Klik hier bvoor een gratis kennismakingsabonnement.

 


Bureaus

Marketing

Economisch