Groei enthousiasme voor programma's BrandDeli

03-04-2018 (11:11) - Media

De tv-zenders uit het portfolio van BrandDeli realiseerden in maart een groei van 8% ten opzichte van vorig jaar en kwamen uit op 17,8% marktaandeel. In het primetime tijdvak werd een stijging van 15% gerealiseerd en bedroeg het marktaandeel 11,4%. Zenders BBC First, Comedy Central, Discovery, Eurosport, FOX sports, ID, MTV en Spike zagen hun marktaandeel toenemen.


In maart was er voor elk wat wils op de BrandDeli-zenders. Sportfans konden terecht op FOX Sports voor Eredivisievoetbal en op Eurosport voor de Grand Prix motorsport in Qatar en wielrennen Milano-San Remo. Liefhebbers van series konden terecht bij FOX (The Walking Dead) en op BBC First (Midsomer Murders). En kinderen stemden af op Nickelodeon voor The Kids Choice Awards 2018. 

 

langer kijken

Het enthousiasme van de tv-kijkers voor de programma’s op de BrandDeli-zenders was terug te zien in de kijktijd. Er werd in maart gemiddeld meer minuten naar BrandDeli-zenders gekeken dan gedurende dezelfde periode vorig jaar, terwijl er in de gehele markt juist iets minder tv werd gekeken.
 


Bureaus

Marketing

Economisch