Growth hacking 2020

08-01-2020 (10:00) - Media

Nu de rook van 2019 is opgestegen, zetten we de eerste stappen in het nieuwe jaar en dat voelt goed! Reden genoeg om de eerste editie van FONK in 2020 in het teken van de growth hacking. Overgewaaid uit de technologische hoek, gebruiken we deze twee veelzeggende woorden graag om onze ambities op tal van fronten van een naam te voorzien. FONK laat specialisten aan het woord om te pinpointen wat we met growth hacking willen, kunnen en misschien wel moèten in 2020. Leerzaam!
 
De richting die het Amsterdamse creative agency Chunk met Chunk Locals is ingeslagen, is een fraai voorbeeld van hoe creatieve mensen de toekomst als het ware naar zich toe trekken. Luisteren naar wat de markt vraagt, is daarbij één, en de ambitie om de beste te willen worden in wat je doet is twee.
 
Daarnaast onder meer ook het prachtige verhaal achter de clip die Eyeforce onlangs voor New Balance heeft gemaakt. Een inspirerende case die de creatieve lat voor 2020 hoog legt.
 
En ook niet te versmaden: de coole eyecandy op de inspired pages van Randy Soewarno van GOWTU.
 
Natuurlijk vind je in deze kakelverse nieuwjaarseditie van FONK magazine nog veel meer om 2020 op een fijne manier te kickstarten. Meer weten? Lees dan vandaag de digitale editie van FONK magazine 276 gratis!
 

Gratis kennismakingsabonnement

Heb je nog geen abonnement en/of geen tijd om vandaag FONK magazine te lezen: klik dan hier voor een gratis kennismakingsabonnement van drie maanden.

Bureaus

Marketing

Economisch