Inzenden Mercurs 2020 geopend

13-08-2020 (14:39) - Media

De uitreiking van dé prijzen voor de magazine mediabranche, de Mercurs, gaat door dit jaar. Maar wel in aangepaste vorm. Zo is de inschrijfprocedure vergemakkelijkt en de prijsuitreiking aangepast. Vanaf vandaag is de inschrijving geopend voor de acht categorieën. De inzendtermijn sluit 8 oktober a.s.

Dit jaar volstaat het inzenden voor de Mercurs met het invullen van het online inschrijfformulier. Er kan geen bij de inschrijving behorend fysiek materiaal worden ingezonden, wel bestaat de mogelijkheid om digitaal (beeld)materiaal aan te leveren. De aanleverspecificaties hiervoor staan voor iedere categorie duidelijk omschreven bij de formulieren op de Mercurs-website. Het is mogelijk om PDF’s, links naar sites, socialmediakanalen en/of filmpjes te uploaden.

Voor acht categorieën kan digitaal worden ingezonden: Magazinemerk van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Reportage van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Innovatie van het Jaar, Cover van het Jaar, Partnership van het Jaar en Belofte van het Jaar.
 
Zowel print als online only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een Mercur. Twee jury’s, ieder bestaande uit vijf personen, zullen in november de inzendingen beoordelen. In aanwezigheid van alle genomineerden zullen de Mercur-beelden tijdens een feestelijke lunch op 10 december worden uitgereikt. Deze prijsuitreiking is via een livestream bij te wonen.

De inzendingen dienen uiterlijk donderdag 8 oktober bij de Mercurs organisatie binnen te zijn. De inschrijfformulieren zijn te vinden op www.mercurs.nl

Bureaus

Marketing

Economisch