JCDecaux biedt een mooi podium voor een goed doel

26-01-2022 (15:42) - Media

Naast het bieden van reclameruimte, draagt JCDecaux graag bij aan het collectief belang. Daarom steunt de buitenreclame-exploitant regelmatig goede doelen met mediaruimte. Zo kunnen zij op een aantrekkelijke manier hun boodschap onder de aandacht brengen. JCDecaux gaat hier ook in 2022 mee door.
 
Omdat het bedrijf wil dat ieder goed doel kans maakt op mediaruimte, wordt er een loting georganiseerd. Hierbij blijven vier campagnes over, die gedurende de rest van het jaar als flexibele campagnes worden ingezet.
 
Tijdens het jaarlijkse kick-off event, JCDecaux Groundhog Day op 8 februari, zal een notaris de loting voltrekken. Ieder CBF-erkend goed doel kan zich hiervoor aanmelden. Het enige wat je nodig hebt, is een campagne die goed past bij het medium buitenreclame. Dat wil zeggen: een eenvoudige en prikkelende boodschap en een helder ontwerp (bezoek de website van JCDecaux voor meer creatieve richtlijnen). Bovendien moeten de uitingen het hele jaar inzetbaar zijn.
 
Als de loten eenmaal zijn getrokken, benadert JCDecaux de winnaars over de praktische details. Inzendingen kunnen verstuurd worden naar marketing_nl@jcdecaux.com.
 

Bureaus

Marketing

Economisch