Jongerenplatform ZTACK breidt verder uit

14-05-2019 (10:33) - Media

Jongerenplatform ZTACK, dat afgelopen januari voortkwam uit het talentenprogramma The Radio Project, gaat verder uitbreiden. Op 22 juni a.s. wordt er op het Media Park in Hilversum een ZTACK talentendag georganiseerd, om het huidige team van het jongerenplatform verder uit te breiden.


De komende weken worden jonge multimedia talenten, in de leeftijd van 16 tot 21 jaar, door het jongerenplatform opgeroepen om zich aan te melden voor de selectieronden. Op zaterdag 22 juni wordt er uit de aanmeldingen een definitieve keuze gemaakt voor nieuwe ZTACK talenten. De potentiële talenten mogen die dag hun multimedia skills presenteren aan juryleden Pierre Papa (juryvoorzitter), Giel Beelen, Ruud de Wild en het huidige ZTACK talent Kyra Kay van de Watering.
 

ZTACK

Het jongerenplatform ZTACK werd op 1 januari 2019 gelanceerd vanuit het talentenprogramma The Radio Project. De Hilversumse mediabedrijven YPCA ‘De Radiofabriek’ en Radiocoach lieten hierbij een groep jonge multimedia talenten geheel zelfstandig bouwen aan het radiostation van de toekomst. Dit resulteerde, in het jaar waarin de radio 100 jaar bestaat, in ZTACK! ZTACK biedt jongeren content in de breedste zin van het woord. De focus ligt hierbij op audio content. Zo werden in korte tijd een non-stop radiostation, een live radioshow en speciale podcasts voor jongeren ontwikkeld. ZTACK wil als nieuw jongerenplatform, naast audiocontent, ook videocontent, geschreven content en events gaan bieden, gefaciliteerd via www.ZTACK.nl, Instagram, Snapchat & YouTube.
 
ZTACK richt zich op een doelgroep van 13-20 jarigen, een doelgroep die in het huidige medialandschap bekend staat als een moeilijk bereikbare doelgroep.

Bureaus

Marketing

Economisch