Jury's Amma Awards zijn bekend

11-02-2020 (16:44) - Media

De jury’s van de MWG AMMA Awards zijn bekend. De AMMA's worden al 20 jaar uitgereikt aan de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten. 
 
De inzendingen worden beoordeeld door professionals uit de branche. Er zijn dertien categorieën met ieder een aparte jury met eigen voorzitter.
 

De categoriën en juryvoorzitters zijn:

- Beste inzet van een medium - Carolien van ’t Hek, UM
- Beste content- & engagementstrategie - Arthur Herpel, Talpa Network
- Beste inzet van owned media - Marc Verschoor, Publicis Groupe
- Beste media-innovatie - Joris van Heukelom, MakerStreet
- Beste mediaperformance - Roland Teerenstra, OMD
- Beste datastrategie - Menno van der Steen, IPG Mediabrands
- Beste mediastrategie - Edward Knol, Born05
- Adverteerder van het jaar - Marc Oosterhout, N=5
- Digitaal bureau van het jaar - Nathalie Peters, MORGENFRISK
- Mediabureau van het jaar - Kees Wilbrink, Sanoma
- Media-exploitant van het jaar - Remon Buter, GroupM
- Beste media research - Edwin Rietberg, DAN DNA
- YIM Talent van het jaar - Martijn van Meel, Greenhouse

Bekijk hier alle juryleden
 
De nominaties en winnaar van de Sales Representative van het jaar worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus, uitgevoerd door GfK. Het YIM Talent van het jaar wordt gejureerd aan de hand van een workshop en presentatie.
 
Inzenden kan nog t/m 6 maart 17:00 uur via de online inzendmodule. Op 13 mei worden de winnaars bekendgemaakt in de Gashouder op Westergas in Amsterdam.

Bureaus

Marketing

Economisch