Koel Craft in de nieuwe editie van FONK magazine

03-04-2019 (09:45) - Media

De tweede editie Coolest Dutch Brands zit erop. Wat was het een feest om op 21 maart de succes verhalen van winnaar De Vegetarische Slager, en finalisten Tony’s Chocolonely en Vandebron met een prachtige jury van creatieven en strategen te mogen beluisteren en beoordelen. In de nieuwe editie van FONK blikken we terug èn kickstarten we de derde jaargang Coolest Dutch Brands met een nieuw thema.
 

In deze splinternieuwe "koele uitgave" van FONK lees je niet alleen alles over de finalisten en de winnaar, maar schakelen we  ook in hoog tempo door naar een nieuwe serie van twaalf èn roepen we (design) bureaus op zich aan te melden voor het 2019-design van de iconische Coolest Dutch Brands Magnum.


Award 2018

Daarnaast geven we het podium aan The Valley. Dit bureau was verantwoordelijk voor het design van de 2018-Award. In deze uitgave delen delen de designers hun visie en hun verhaal op de essentie van een cool brand.

Onze speciale dank gaat in deze uitgave ook uit naar de makers van de Award bij Royal Goedewaagen, die onder grote tijdsdruk ook dit jaar weer een unieke Award hebben afgeleverd. Hun verhaal is is voor design liefhebbers een must-read.


Craft centraal bij  Coolest Ducth Brands 2019

De uitreiking van de 2018 Award aan De Vegetarische Slager, betekent ook de kick-off van een nieuwe jaargang Coolest Dutch Brands. Voor de 2019 editie staat craft centraal in een verse reeks van twaalf coole Nederlandse merken. In de beoordeling van de kanshebbers die opgaan voor de 2019 Award, kijken de redactie en de jury niet alleen naar de rol van Craft bij de realisatie van het product, maar staat Craft ook centraal in de manier waarop de merken naar buiten treden om daarmee zo een breed publiek aan zich te binden. Lees alles over Coolest Ducth Brands 2019, de jury en het 2019 design in deze kersvers editie van FONK.
 

Gebrouwen door Vrouwen

De eerste aflevering van Coolest Dutch Brands 2019 trappen we in deze nieuwe editie af met het bijzondere verhaal van Gebrouwen door Vrouwen: deze chicks laten de werled rocken.
 

Maar ook in deze editie:
* reclamedieren MassiveMusic’s Guido Blom & Mojo
* Hoe De Ondernemer succesvol ondernemerschap steunt
* Onze kersverse en dus nieuwe rubiek Tree of Trends met Nikki de la Rambelje en Laurien Vest
 

wie jarig is, trakeert!

fonkonline en FONK magazine bestaan deze maand 10 jaar. Ben je een lezer van onze site, maar heb je geen abonnement op FONK magazine? Dan is dit je kans, want wie jarig is, trakteert! Lees FONK magazine dus nu drie maanden gratis. En al wil je ons daarna vast niet meer missen: je zit na die drie maanden nergens aan vast. Klik hier om je aan te melden voor 3 maanden gratis kennismaken met FONK magazine.
 

Coolest Dutch Brands 2018 kwam mede tot stand dankzij de onmisbare steun en inzet van onze partners Talpa Network, De Ondernemer, The Valley  Robert Bronwasser Design, Royal Goedewaagen, digital agency DPDK  en MassiveMusic
 

Bureaus

Marketing

Economisch