Leefstijlplatform FoodFirst Network van start

30-11-2017 (20:27) - Media

Op vrijdag1 december wordt het nieuwe leefstijlplatform FoodFirst Network gelanceerd. Iedereen, van gezond tot ziek, krijgt met on demand video’s wat hij of zij nodig heeft om zich beter te voelen door anders en beter te koken. BSUR is vanaf het begin van het project en de verdere uitwerking van het ‘basis concept’, betrokken geweest.


Food that fits you, hoe werkt het?

FoodFirst Network gaat uit van de individuele profielen van members, vandaar het motto food that fits you. Heb je bijvoorbeeld diabetes of wil je afvallen, dan krijg je dagelijks recepten die hierop zijn toegespitst. Ook voor mensen die gezond zijn maar fitter willen worden heeft FoodFirst Network recepten en leefstijladvies op maat. Een team van koks, medisch professionals en voedings- en bewegingsdeskundigen helpt iedereen zich lekkerder te voelen.
 

1 op 3 Nederlanders chronisch ziek

Nederland is een van de meest ontwikkelde landen ter wereld en de gezondheidszorg hoort tot de beste van de wereld. Toch is 1 op de 3 Nederlanders chronisch ziek. Dat zijn meer dan 5 miljoen mensen. Van hart- en vaatziekten tot nierfalen en van reuma tot diabetes. Veel van deze ziektes en hun klachten kunnen net als medicatie worden voorkomen, verminderd of verholpen door een juiste leefstijl waarbij voeding, en dus anders eten, voorop staat. En dat is waar FoodFirst Network bij wil helpen: actief vanuit de keuken met de laptop, tablet of smartphone als nieuw keukengerei. Members leren gezonder en lekkerder koken.
 

van pil naar smaak-pa-pil

FoodFirst gelooft dat voeding je beste medicijn is. Daarom is de basis verse, onbewerkte voeding die lekker is. Het platform laat zien hoe ongezonde gewoontes omgezet kunnen worden in gezonde gewoontes. Met de juiste voeding kunnen veel mensen hun klachten verminderen. Zo kunnen diabetes type 2-patiënten bijvoorbeeld deels of helemaal van hun medicijnen af komen.
 

eerlijk verhaal

Het platform is reclamevrij en een individueel membership is er vanaf 12,5 cent per dag (€ 3,95 p/m).
Voor verzekeraars die echt in preventie willen investeren en bedrijven die hun medewerkers willen ondersteunen om fitter en gezonder te worden, zijn er aantrekkelijke collectieve mogelijkheden.
 

FoodFirst Network wordt gemaakt door het team dat aan de wieg stond van 24Kitchen, aangevuld met koks en deskundigen op het gebied van voeding, beweging, smaak en gedragsverandering. 


Bureaus

Marketing

Economisch