Meer Digital City Abri’s van Hillenaar Outdoor in Den Bosch

24-02-2020 (10:00) - Media

Hillenaar Outdoor schakelt hard door met de Digital City Abri’s. Eerder plaatste het out-of-home bedrijf elf digitale abri’s langs in- en uitvalswegen van Den Bosch. Daar zijn in januari van dit jaar nog vijf bijgekomen waardoor er nu totaal 16 zijn geplaatst in Den Bosch. Landelijk biedt Hillenaar Outdoor inmiddels ruim 125 Digitale abri’s en Rijkswegmasten aan.
 
Deze digitale uitbreiding in Den Bosch past in de strategie van Hillenaar Outdoor. Jeroen Hillenaar: 'Onze focus ligt bij digitale media. Dat is de toekomst van out-of-home communicatie. Deze uitbreiding in Den Bosch sluit daar naadloos op aan. De kwaliteit van de schermen is hoog en garandeert daarmee impact. Geanimeerde en HTML5 campagnes zijn mogelijk en er kunnen campagnes ook Programmatic worden ingekocht waardoor de adverteerder optimaal kan inspelen op relevantie en actualiteit.'
 

Groei en maatwerk

De investeringen van Hillenaar gaan veel verder dan alleen Brabant, benadrukt Hillenaar. 'We exploiteren inmiddels ook eyecatchers waar het gaat om Reclamemasten langs snelwegen. Denk bijvoorbeeld aan de A5 bij Amsterdam, de A4 bij Schiphol en de A16 bij Dordrecht. Stuk voor stuk masten die digitaal zijn en met enorm veel passanten. Het gaat om een miljoenenbereik.'
Hillenaar stelt echter dat ook regionale adverteerders volop gebruik kunnen maken van de digitale mogelijkheden. 'We bieden campagnes voor elk budget en zowel nationaal als lokaal. Denk bijvoorbeeld ook eens aan ons digitale Billboard in het hart van Leiden, de nieuwe Digital City Abri’s (XXL) in Diemen en Maastricht. Alles kan geboekt worden als onderdeel van een landelijke campagne maar zeker ook selectief. Maatwerk is en blijft altijd ons uitgangspunt.'   
 
Hillenaar vervolgt: 'Alle kennis hebben we in eigen huis en dat merken we. Hillenaar Outdoor behoort inmiddels tot de vijf grootste out-of-home bedrijven van Nederland. Inmiddels weten ook adverteerders dat. We draaien mee met vrijwel alle grote mediacampagnes en zijn aantoonbaar van meerwaarde waar het gaat om bereik en impact.'
 

Bureaus

Marketing

Economisch