De nieuwe editie van FONK nu live!

14-12-2017 (23:00) - Media

Onze cover zegt waar het om draait in de een-na-laatste editie van 2017. Fonk 222 ademt magazines en geeft vorm aan onze niet aflatende liefde voor magazinemakers. Grote en kleine titels, dikke deuren of skinny types, grappenmakers, rondelnichten en bloedserieuze opiniemakers; het maakt ons niet uit, zolang het maar een màgazine is. Meet the winners:


Magazinemerk van het Jaar

Libelle - Sanoma Media 

Corelio Printing Hoofdredacteur van het Jaar
Marieke ’t Hart  VROUW - TMG

Artdirection van het Jaar
ELLE, ELLE Eten  ELLE Decoration - Hearst Netherlands

Cover van het Jaar
Harper’s Bazaar - Hearst Netherlands

Aldipress Lancering van het Jaar
Quest Junior - G+J Media

MerkInnovatie van het jaar
Tina de Musical Tina - Sanoma Media

Reportage van het Jaar
Dan ben ik maar een nazi  Elsevier Weekblad - One Business

PostNL marketingactie van het jaar
Duckmomentjes  Donald Duck - Sanoma Media

Belofte van het Jaar
Emiel Brinkhuis Winq - Media MANsion

Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines
Luc van Os 
- Hearst Netherlands

Publiekswinnaar 2017 (eenmalige bekroning vanwege jubileum)
Donald Duck


keuzes van FONK

In FONK 222 hebben we niet alleen oog voor wie er op 14 december op het podium hebben gestaan, maar zetten we ook onze eigen favorieten op een voetstuk. Goede eidties zijn er om in ere gehouden te worden, vinden wij. Onder de FONK-kampioenen onder andere: Amayzine, Volkskrant Magazine, Hard Gras en Quote. Lees alles van het waarom van onze keuzes in de digitale editie die nu love staat.
 

meer onder de zon

Maar er is in FONK natuurlijk meer onder de zon dan alleen de media-kampioenen van de maand december. In deze uitgave onder meer ook: 
 
* coverontwerp Fraaie Boel
* Media diet van Rupert van Woerkom
* Stretch met VBAT's Craig Berry
* Coolest Dutch Brands (11): COOP 
* Bert Dijkstra, Leo Noordergraaf en Jodie Tielbeke over en met  Barry Hay
* Inspired pages van Japie Stoppelenburg (A friend of mine)
* Dreamteam 2025
 

kies voor de verslaving van papier

Zelf vinden wij deze editie van FONK zozeer de moeite waard dat we iedereen willen aanraden een (extra voordeling) abonnement op de papieren editie te nemen.  Sla FONK open, snuif de geur van papier, blader door het magazine en lees wat je aandacht trekt. Wedden dat papier verslavend werkt?

Maak hier gebruik een van onze extra aantrekkelijke decemberaanbiedingen!

Bureaus

Marketing

Economisch