Nieuw mediamerk rondom bedrijfs- en bestelwagens

30-01-2018 (09:00) - Media

Transwebgroup en Currus Media gaan een strategische samenwerking aan. Beide mediabedrijven lanceren binnenkort gezamenlijk een mediamerk dat zich richt op lichte bedrijfs- en bestelwagens.


Het nieuwe mediamerk omvat vooralsnog een magazine, website, events en custom media, en wordt nog dit voorjaar geïntroduceerd. Dan wordt ook de merknaam bekendgemaakt. Transwebgroup is uitgever van BIGtruck, Transport & Milieu en Trailer Totaal, Currus Media is uitgever van Autocar, Autocar Kids en Classic&Sports Car.

testen

Robert van den Ham, Managing Director Currus Media: “Rondom de start van ons bedrijf vorig jaar, kwam vanuit de autobranche vaak de vraag of we ook bedrijfs- en bestelwagens gingen oppakken. De intentie was er ook juist daarom zeker, maar de expertise en het netwerk van de collega’s van Transwebgroup maakt het mogelijk daar sneller en met nog meer ambitie mee aan de slag te gaan. We hanteren dezelfde redactionele aanpak als bij Autocar. We geven het stuur dus aan de consument. Vooral zij, als ervaringsdeskundigen, zijn het die gaan testen.”

 


Bureaus

Marketing

Economisch