NU.nl bundelt krachten met Moving Digital

05-06-2019 (10:10) - Media

NU.nl en Moving Digital, grootste online marketingpartner voor makelaars, zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl propositie NUlokaal adverteren.

NUlokaal adverteren is een self-service tool van NU.nl waarmee gebruikers gemakkelijk een display advertentie kunnen aanmaken en deze lokaal kunnen laten uitleveren in de NU.nl-app. Door een gewenste locatie en omringende straal aan te geven, kan de advertentie specifiek getarget worden.
 
 “Door de krachten van Moving Digital en NU.nl te bundelen, kunnen we het woningaanbod in Nederland naar de beeldschermen van onze appgebruikers brengen”, aldus Max Roks, verantwoordelijk voor NUlokaal binnen NU.nl. “De combinatie van het grote aanbod van Moving Digital en de targetingmogelijkheden van NUlokaal stelt ons in staat om het woningaanbod hyperlokaal te promoten in de NU.nl-app.”
 
Moving Digital, voorheen KijkMijnHuis, is de grootste online marketingpartner in de makelaardij. Moving Digital bedient met haar producten ruim 1.900 makelaarskantoren welke gezamenlijk grofweg 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland vertegenwoordigen.
 
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch