NUauto nieuw van Nu.nl en AutoWeek

02-10-2018 (09:41) - Media

NUauto is een samenwerking tussen NU.nl en AutoWeek, beiden onderdeel van Sanoma, en Marktplaats. Op NUauto worden consumenten gratis op de hoogte gebracht van het laatste autonieuws. Door het bundelen van de krachten worden met NUauto wekelijks ruim 5 miljoen unieke autorijders en liefhebbers bereikt.


Gert-Jaap Hoekman, hoofdredacteur van NU.nl: “Ik ben heel blij dat we deze samenwerking kunnen intensiveren, zodat we onze bezoekers nog beter op de hoogte kunnen brengen van het laatste autonieuws.” 


“De kracht van de samenwerking is dat AutoWeek als grootste automedium van Nederland bij al het autonieuws altijd vooraan staat”, aldus Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek. “En via NUauto kunnen we daarmee nog sneller een heel groot publiek bereiken.”

 

Marktplaats

Marktplaats zorgt als platform voor de kennis en expertise om de consument van het juiste advies te voorzien. Op NUauto kan dan ook direct het auto-aanbod van Marktplaats worden geraadpleegd.

 


 


Bureaus

Marketing

Economisch