Ocean Outdoor helpt retailers met Click&Collect campagne

10-02-2021 (07:00) - Media

Ocean Outdoor wil wederom de retailers een hart onder de riem steken in deze moeilijke periode. Na het MKB Steunfonds in 2020, lanceert Ocean per direct de Click&Collect campagne.

Geleidelijk komt er licht aan het einde van de tunnel. De recente persconferentie geeft de retail eindelijk de mogelijkheid om mondjesmaat weer open te gaan. Vanuit de Click&Collect gedachte mogen retailers vanaf 10 februari de deuren onder strikte voorwaarden openen zodat klanten hun bestellingen kunnen afhalen. Het is belangrijk dat alle consumenten weten welke retailketens open zijn voor Click&Collect.

Ocean start daarom een grote Click&Collect campagne op haar schermen waarbij retailers zich met hun logo kunnen verbinden aan de campagne. Ocean zet hiervoor dagelijks wisselend 30 groot formaat digitale schermen in verdeeld door heel Nederland, zowel langs snelwegen alsook in stadscentra. Een retailer die zijn logo verbindt aan de Click&Collect campagne bereikt daar mee dagelijks bijna 100.000 consumenten.
 
Xavier Tilman, Managing Director Ocean Outdoor: "Het einde van de crisis is in zicht en Ocean wil graag haar bijdrage leveren in herstel van met name de fysieke retailbranche die heel hard is geraakt. Wij verbinden daarom de komende weken retailmerken aan ons landelijk dekkende netwerk met de Click&Collect campagne. Het kan dan niemand meer ontgaan welke fysieke winkels open zijn voor Click&Collect. Laat dit de eerste stap zijn in herstel van onze mooie winkelstraten."
 
Bij de start hebben Blokker, BCC en Bellamy Gallery zich al verbonden aan de Click&Collect campagne.
 
Lees hier meer over de voorwaarden en specificaties.
 

Bureaus

Marketing

Economisch