Oud Playboy redacteuren lanceren mannenzaken.news

30-10-2017 (11:44) - Media

Boven de 50 schijnt het allemaal minder te moeten worden. Mick Boskamp (60) Willem Schouten (62) weten inmiddels uit ervaring dat het juist méér wordt. 'We zijn 50méér mannen. (Zonder het plusje.) Naarmate de leeftijd stijgt, wordt het niet 'allemaal minder', maar juist méér. Méér wijsheid, méér in staat om daadwerkelijk van dingen te genieten, méér financiële armslag, méér ervaring, méér bewustzijn... Wat gek dan dat er speciaal voor de 50méér man online zo weinig te beleven valt. Alsof 'ie volkomen vergeten is.'
 

Omdat we het leuk vinden

'Ooit hadden we een droombaan. Nu brengen we een 'jongensdroom' tot leven. Want we nemen de 50méér man bij de hand. Niet betweterig, maar met ruimte voor zelfspot en een vette knipoog. Met humor in plaats van humeur. Met oog voor bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen én de zon die in het water schijnt. Inspelend op actualiteit, maar dan met een kenmerkende twist... Waarom? Omdat we het leuk vinden. Dat doe je namelijk als je een 50méér man bent.'
 

Lang leve de 50méér man!

'Kijkend naar onszelf, zien we dat we nog midden in het leven staan. Dat we net als een dertiger ook houden van alles wat het leven aantrekkelijk maakt. Meer dan ooit, zelfs. Wij genieten óók van seks en mooie auto’s, om het even plat te zeggen. Maar we hebben méér levenservaring. En die zetten we in als een wildcard om de 50méér man te informeren op een manier die op zijn lijf is geschreven. Zodat hij niet meer uitsluitend hoeft mee te liften op een vehikel dat eigenlijk niet voor hem bestemd is', aldus het duo.
 

Mannenzaken.news = Words & More

Mannenzaken.news biedt een mix die het niveau van uitsluitend leuke stukjes en productreviews ontstijgt. 'Het gaat om alle zaken die mannen (kunnen) bezighouden. En het mooie is, we doen méér met minder redactionele pijlers. We hebben er maar 3, waarin we niet al te voorspelbaar willen zijn:

 
Goed Nieuws -  Alles wat ons leven verrijkt. In de media, de mensen om ons heen, muziek, films, boeken; en ook sites die we graag van harte aanbevelen.
Liefde - Voor vrouwen, maar ook liefde voor onszelf. Beauty-producten. Gezondheid. Lekker eten. You name it.
Van A naar B - Uitgaan, reizen, auto’s, boten, fietsen. Maar ook mooie spullen. Want hardware brengt je ergens (mobieltjes, laptops zijn letterlijk producten on the move).
 

Over Boskamp & Schouten

Boskamp en Schouten hebben 18 jaar samengewerkt als Playboy-stafredacteuren, waarin beiden de fameuze rubriek Mannenzaken hebben bestierd. En nu pakken de twee die draad samen weer op. 'Voor een miljoenenpubliek dat de rest van Nederland heeft laten liggen: 50méér mannen.'

https://www.facebook.com/mannenzaken.news/

Bureaus

Marketing

Economisch