OUTtv betrekt fans met crowdfunding bij koers

16-11-2017 (13:52) - Media

Na tien jaar tijd is het voor OUTtv tijd om de balans op te maken en zich af te vragen hoe nu verder. Het betrekt hierbij zijn fans en investeerders. Zij kunnen via een crowdfundingcampagne rechtstreeks invloed krijgen op de verdere ontwikkeling van een nieuw opgericht interactief tv-platform.

 
Om bekendheid te genereren voor het nieuwe interactieve platform, heeft OUTtv het tv-programma The Pitch geproduceerd, waarin Marc Putman, CEO van OUTtv, het nieuwe platform pitcht aan een jury bestaande uit Annemarie van Gaal,  Pim Bertens, Richard Stoop, en Robin Slakhorst. Het programma wordt gepresenteerd door Frits Huffnagel.
 
Putman: ‘Uniek is dat het platform gebruikers op basis van kijkgedrag, interesses en fysieke kenmerken met elkaar kan matchen. Daarmee combineert OUTtv als eerste tv-content aanbieder elementen van populaire dating apps als Grindr en Tinder en social media-data. De Europese Commissie heeft inmiddels 300.000,- aan funding toegezegd om het platform in meerdere Europese landen toegankelijk te maken.’
 

Bureaus

Marketing

Economisch