Sublime lanceert nieuwe pay-off en voorjaarscampagne

12-03-2018 (12:35) - Media

Sublime lanceert vandaag haar voorjaarscampagne waarin de nieuwe pay-off ‘Join the Groove’ een belangrijke rol speelt. Doel van de campagne is om de bekendheid van Sublime verder te vergroten en de zender nog sterker te positioneren als een positief radiostation die met een fijne muziekmix, het Nieuws van de Vooruitgang en eigen columnisten een gezicht geven aan optimisme en vooruitgang.
 

“Hoewel we via onze FM-frequenties en digitale kanalen wekelijks al zo’n 350.000 luisteraars bereiken, zijn we ervan overtuigd dat een deel van onze doelgroep Sublime nog niet, of niet goed genoeg kent. Veel mensen weten bijvoorbeeld niet dat we een hele frisse en eigentijdse muziekmix draaien met funk, soul en jazz. Ook wordt vaak gedacht dat we ons vooral op de Randstad richten, terwijl we echt een landelijk radiostation zijn. Dit beeld willen we veranderen. Vandaar dat deze campagne is gericht op heel Nederland, met extra nadruk op een aantal regio’s waar voor ons nog kansen liggen om te groeien”, aldus Stefan Wayper, Algemeen Directeur van Sublime.
 
 
De campagne is in huis bedacht en geproduceerd. “We zijn eerder dit jaar gestart met Sublime Jamming, onze eigen creative agency die ook onderdeel uitmaakt van Sublime World. Met de start van Sublime Jamming zijn we nu in staat om onze concepten en communicatie direct vanuit ons eigen DNA en creatieve kracht te ontwikkelen.” aldus Sebastiaan van Rijnsoever, Marketing Director van Sublime.
 

De mediaplanning en begeleiding van de campagne worden verzorgd door Zigt uit Hoofddorp. Om een zo optimaal mogelijk bereik en impact te realiseren is gekozen voor een brede mediamix waaronder online, social, print, radio, outdoor en TV.
 
 

Bureaus

Marketing

Economisch