Vijftien jaar Linda. Magazine betekent feest

22-03-2018 (16:59) - Media

Dit najaar bestaat LINDA.magazine vijftien jaar en dat wordt gevierd met verschillende campagnes vanaf mei tot en met september op alle LINDA. platformen. Het jubileumnummer ligt op 26 september in de winkel, met aansluitend twee dagen feest tijdens het LINDA.festival op 29 en 30 september in Zaandam.  


Jildou van der Bijl
, hoofdredacteur LINDA. en creatief directeur Mood for Magazines: “LINDA. heeft in de afgelopen vijftien jaar veel meegemaakt met haar lezeressen, partners en relaties. We hebben veel gelachen, op tafel gedanst, gehuild, geshopt, nieuwe platformen gelanceerd en zijn samen op vakantie geweest. Het opbouwen van deze betekenisvolle relaties doe je door transparant te zijn als merk, door te zijn wie je bent en te doen wat je belooft en door meer te geven dan wordt verwacht. Het vieren van deze relaties en vriendschappen staat daarom centraal in onze feestcampagnes.” 

 

groeiend bereik

In de nieuwste bereikcijfers (NOM Print Monitor 2018-I), die het NOM vandaag presenteerde over de periode Q1-2017 t/m Q4-2017, is LINDA. het grootste vrouwenmaandblad van Nederland met een bereik van 1.234.000. En dit aantal blijft groeien (t.o.v. NOM Print Monitor 2017-I).


Bureaus

Marketing

Economisch