Vincent Siegelaar Commercial Director bij Hearst Netherlands

04-12-2018 (17:41) - Media

Vincent Siegelaar (42) wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands, waaronder de multimedia brands Cosmopolitan, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Glamour, Harper’s BAZAAR, JAN, Vogue, Women’s Health, Esquire, National Geographic, Men’s Health, Quest en Quote. Hij volgt Linda Boks op die de afgelopen acht maanden op interimbasis leiding heeft gegeven aan het commerciële team bij Hearst Netherlands. 


Eerder werkte Siegelaar werkte onder andere bij Sanoma in diverse commerciële functies en hij is bestuurslid bij de Stichting Ideële Reclame (SIRE).  Vincent Siegelaar: “In de rol van commercieel directeur zal ik mij richten op het verder crossmediaal uitbouwen en digitaal laten accelereren van de prachtige Hearst-merken. Ik zie er bijzonder naar uit om samen met mijn nieuwe collega’s met dit geweldige portfolio aan de slag te gaan.” 


mooie wisselwerking

Linda Boks: “Om een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de totstandkoming van het nieuwe Hearst na de overname van de Nederlandse activiteiten van G+J, was niet alleen enorm eervol maar ook erg leuk. De wereld van de glossy’s maakte ik nu van binnenuit mee en dat heeft mij verrijkt. Door mijn media- en managementervaring en de mooie wisselwerking met de Hearst-organisatie heb ik hen een stap verder kunnen brengen.” 


Luc van Os
: “Allereerst wil ik Linda heel erg bedanken voor het noeste werk dat zij de afgelopen maanden heeft gedaan tijdens de transitie van twee losstaande mediabedrijven naar één nieuw Nederlands Hearst. Daarnaast ben ik bijzonder blij dat Vincent ons vanaf begin januari komt versterken. Ik denk dat er voor een commercieel ervaren man als Vincent enorme kansen zijn om in deze tijd van steeds sneller voortschrijdende digitalisering met onze merken in de markt te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat Vincent de juiste man op de juiste plek is voor deze job.” 

 

 


Bureaus

Marketing

Economisch