Westfield Mall of the Netherlands krijgt scherm 'The Unlimited'

05-10-2021 (16:24) - Media

Sinds de opening van de Westfield Mall of the Netherlands exploiteert Ocean hier 49 digitale schermen. Met de komst van het nieuwe digitale scherm ‘The Unlimited’ breidt Ocean haar portfolio uit en verstevigt hiermee de unieke propositie.
 
Naast de huidige schermen – Carousel – The Entrance – Large Format Landscape – 44 Digital Totems – is er vanaf nu ook The Unlimited. Dit unieke scherm is 28m² groot, volledig interactief en perfect in te zetten voor onze specials: Deepscreen, AR of Speechbubbels. Dankzij de ligging van het scherm is deze zeer geschikt voor activaties. Denk hierbij aan een campagne met promotie, een eigen stand voor het scherm, het uitdelen van goodies of een fotobooth.
 

The Unlimited

Xavier Tilman, Managing Director Ocean Outdoor Nederland - "De lancering van The Unlimited in het prachtige Westfield Mall of The Netherlands vormt een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Digital Out of Home. The Unlimited is een propositie waarin alles wat Digital Out of Home zo krachtig maakt bij elkaar komt en niets meer aan de verbeelding wordt overgelaten. Het 28m² full motion scherm in het hart van Westfield Mall of the Netherlands bevat state of the art technologie waarmee verschillende vormen van interactie, waaronder augmented reality en interactive gaming, eenvoudig kunnen worden gerealiseerd."

Ook de recent succesvol geïntroduceerde DeepScreen™ technologie, waarmee 3D campagnes kunnen worden vertoond en uitingen echt tot leven komen, behoort tot de mogelijkheden.

 


Bureaus

Marketing

Economisch