Your brand talks

14-06-2017 (09:30) - Media

De nieuwe editie van FONK Magazine is een editie voor, door, over en met merkenbouwers. Wat, of liever, hoe groot, is de rol van digital, mobile en social in hun brand stories? In deze editie “brand-talks” wil de redactie een vinger krijgen achter de touch points en micro moments die bepalend zijn voor marketingsuccessen van nu. In deze uitgave onder meer:


* Michael Dijkstra Taurel (Globrands), die onder meer de triggers bespreekt die de mobile mind shift van nu karakteriseren;
* Lees ook het verhaal over Het Mauritshuis dat door nieuwe technieken te gebruiken, succesvol is in het bereiken van een jongere generatie;
* de Hero Baby case, waarin het behalve om co-creatie, toch vooral ook om digital draait;
* Plus:de oprichter van Bynco legt uit dat je je auto nu toch echt ‘heel makkelijk’ digitaal koopt en met ideal betaalt.


Ook in deze uitgave:

Verder in dit nummer ook de eerste aflevering van ShopWatch. In deze kakelverse serie zetten we maandelijks een actueel retail thema in de spotlights. We trappen de zomer af met het zo langzamerhand bomvolle schoolartikelen segment. Charles Borremans bevraagt concept manager Lisette Scheurwater van marktleider Bruna. In de vlog die de serie maandelijks begeleidt, is het woord aan de challenger van het segment. In aflevering 1 Ronald van Zetten over ‘zijn’ Schoolcampus bij Albert Heijn. De vlog van Willem-Paul Logman is zowel in de digitale editie van FONK Magazine als op fonkonline te zien.


En verder onder meer:

* De vijfde aflevering van Brands to Watch 2017: Remia. ‘Bij ons gaat het om het verhaal’, zegt marketing manager Marcos Garcia;
* Het media diet van Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea);
* Brian Hirman (Goud Uberconnected) legt uit waarom size matters;
* Leuke zuiderburen: StoryMe;


FONK Magazine digitaal verschijnt 14 juni en in print ligt het magazine vrijdag 16 juni bij de abonnees op de mat. Wil je FONK Magazine lezen, maar heb je nog geen abonnement? Kijk dan in onze webshop en teken in op een van onze scherpe aanbiedingen (je leezt FONK al een half jaar voor maar 15 euro).


Bureaus

Marketing

Economisch