Ben van Bokhoven nieuwe concept & copy creative bij ID Factory

14-07-2021 (12:54) - Mensen

ID Factory heeft het creatieve team versterkt met Ben van Bokhoven. Samen met creative director Mark van Norden zal hij een verdere invulling geven aan de creatieve groeiambities van ID Factory op het gebied van merk- & conceptontwikkeling.
 
Ben werkte afgelopen jaren als copywriter, content marketeer en creatief strateeg bij verschillende digital marketing bureaus waaronder RIFF en PauwR. Zelf is Ben van Bokhoven duidelijk over zijn ambitie: “Samen de creatieve tak van ID Factory uitbouwen en vette merken, concepten en themacampagnes neerzetten die zowel bij onze klanten als de buitenwereld iets los maken."
 
Mark van Norden, sinds kort creative director, voorziet een krachtige wisselwerking: “De ervaring van Ben als creative binnen de digital marketing bureaus vormt de perfecte aanvulling op mijn ervaring in de reclamewereld. Twee verschillende werelden, die we binnen ID Factory gaan samenbrengen."
 

Creative digital agency met performance DNA

Met deze nieuwe aanwinst zet ID Factory in op extra ervaring en capaciteit binnen de creatieve tak van het bureau. Remy Vermeulen, eigenaar van ID Factory: “Met de komst van Ben halen we een ervaren creative in huis die door zijn ervaring in de digital marketing de verbinding creëert tussen data driven performance marketing en brandingvraagstukken. Zo kunnen we ook de ambities op merk- en conceptniveau van onze klanten nog beter te realiseren”. “We gaan mooie dingen maken die gezien mogen worden."