CODE D’AZUR verwelkomt nieuw creatief team

17-04-2019 (11:21) - Mensen

Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR heeft Anne-Maro Huberts en Paul van Uden aangesteld als nieuw senior creatief team. In hun functie zullen de twee werken op klanten zoals ABN AMRO, Rituals, KLM en Tele2.
 
Het aanstellen van de twee volgt op de groei die het bureau op dit moment doorgaat, met nieuwe aanstellingen over de hele breedte evenals de internationale ambities van het bureau. 
 
Voor hun overstap naar CODE D’AZUR hebben Huberts en van Uden drie jaar bij XXS Amsterdam gewerkt. Daar werkten ze voor klanten als zorgverzekeraar Anderzorg, Basic-Fit, Kia Nederland en waren verantwoordelijk voor de vervolgcampagne van superheld Tijn met LAK. door Tijn. Samen wonnen ze meerdere (inter)nationale reclameprijzen van Webby tot Effie en ADCN. Het team werkte daarvoor o.a. bij Grey Amsterdam, J. Walter Thompson en BBDO Dubai.