David Thompson CMO bij Freshworks

19-09-2018 (11:50) - Mensen

Freshworks, leverancier van customer engagement software, benoemt David Thompson tot Chief Marketing Officer. Thompson staat bekend als een pionier in marketing en sales van SaaS-oplossingen en heeft uitgebreide ervaring in de ontwikkeling van succesvolle merken.


Thompson: “Meer dan 150.000 organisaties over de hele wereld maken nu gebruik van het Freshworks-platform. Dit bedrijf bevindt zich in een goede positie om een SaaS-leider te worden en de kracht van excellente customer engagement te bieden aan de ‘Global 10 Milion’.”


Girish Mathrubootham, CEO van Freshworks: "Dit is een buitengewoon interessante tijd voor iedereen in het Freshworks-team. David is een ware visionair, een strategische denker en energieke leider. Hij heeft uitgebreide ervaring met SaaS-marketing en heeft werkomgevingen opgezet die het beste uit elke medewerker halen. Onze nieuwe reclamecampagne genereert nu al indrukwekkende resultaten en we kijken uit naar de intensivering van onze marketingstrategie met David aan het roer.”


De benoeming van Thompson komt minder dan twee maanden nadat Freshworks een investering van $100 miljoen, geleid door Accel en Sequoia, binnenhaalde.