digitalAudience benoemt Bastiaan Spaans als chief commercial officer

digitalAudience benoemt Bastiaan Spaans als chief commercial officer

11-02-2019 (14:49) - Mensen

Bastiaan Spaans (39) wordt chief commercial officer en partner bij digitalAudience. Hij is aangetrokken om de internationale groei van de datatechnology provider in Europa te realiseren.
 
Spaans komt van Improve Digital, waar hij 8 jaar werkte. Hij was daar als SVP commercial verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en de internationale groei en omzet van het bedrijf. Spaans heeft 15 jaar ervaring in online advertising.
 
‘digitalAudience staat aan de vooravond van een internationale uitrol en loopt voorop in Europa door de combinatie van online en offline data te onboarden binnen het digitale ecosysteem’, zegt Spaans. ‘Dit is een interessante, nieuwe fase, die de kans biedt om samen iets moois op te bouwen. Wij willen marketeers, dataproviders en consumenten meer controle, inzicht en waarde bieden.’
 
Ruben Niet, oprichter van digitalAudience, over de benoeming van Spaans: ‘Onze technologie is uniek in Europa. We willen nu snel internationaal groeien. Dit kwartaal openen we een kantoor in Stockholm om van daaruit de Scandinavische markt te bewerken. Op korte termijn volgen meer landen. Bastiaan komt hierbij als geroepen. Ik heb er alle vertrouwen in dat zijn kennis en ervaring ons helpen om met digitalAudience stevig voet aan de grond te krijgen in de Europese markt.’